Söndag 18/4, Cornelias födelsedag!

Idag fyller min lilla trollunge 1 år! Tiden har gått så himla fort och så mycket har hänt under vägen. Igår för ett år sen började jag läcka vatten, och bara nån halvtimme senare satte värkarna igång. På morgonen när jag vaknade den 17/4-09 hade jag inte en känsla överhuvudtaget att jag skulle föda barn morgonen därpå. Inga förvarningar utan bara pang på. Jag var helt inställd på att jag skulle gå över tiden, bf var den 23/4. Men icke sa nicke, kl. 07:39 på lördagsmorgonen 18/4-09 kom hon, lilla tösen!


Ögonen fulla av bus!


Min stora flicka!

 

Idag har jag jobbat, lite synd på födelsedagen och så, men vi firade ju igår. Och ikväll var vi hos min bror och firade med marängswiss. Cornelia avslutade kvällen med att gå tre steg utan att hålla sig i. Det ni, det gör en mamma stolt!


Håll utkik i nästa veckas Ötsgötatidning, vi satte in en grattisannons, hoppas den kom med :)

 

Tjipp!

 

 


Kommentarer
Postat av: hanna

vart jobbar du?

2010-04-19 @ 09:31:51
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0