Tid?

Då var det dags att blogga i gen då. Det går visst lite upp och ner det där. Och nu har bloggen legat på is ett tag, dels för att jag haft ont om tid, och dels för att min bättre hälft tycker att jag redan spenderar för mycket tid på nätet som det är. Där är vi oense ;)
 
Egentligen har det inte hänt överdrivet mycket här. Lite julmys på Höje, spelkväll och filmkväll med bästisar. Julmarknader, bakning, julklappsshopping, sleepover i ett underbart Blåvik och pulkaåkning. Och däremellan har barnen varit sjuka. Först Lukas med 6 dagars feber, sen Cornelia med 8 dagars feber. Nu är det på gång för både mig och B, och jag hoppas att vi "bara" blir förkylda så vi slipper feber nu när julhelgen stundar.
 
Klapparna är typ klara, har ett par små kvar till barnen som ska inhandlas imorgon, Nu i dagarna ska vi sätta upp granen, och den kommer bli extra fin i år! Ikväll har jag stått och gjort Dittekulor, mitt nya favoritgodis, och i helgen blir det ischoklad och dumleklubbor. Fullt upp fram till julafton!
 
 
Bild från julmyset på Höje
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0