Nu på morgonen...

... sitter jag med en kopp te och laddar inför en dag med fönsterputs. Eller nja, jag ska mest titta på :) Jag har lejt en arbetskollega till detta och eftersom att jag har honom lindad runt mitt lillfinger så gör han allt jag säger haha!
Givetvist ska han få betalt och även lite fika. En banankaka står i ugnen och luktar smarrens!
 
Just nu är jag inne i en grym musikperiod. Det går lite upp och ner för mig, ibland hittar jag inget nytt och då tröttnar jag lätt på det jag lyssnar på. Men sen helt plötsligt så ramlar jag in på nåt och hittar massor. Härmeddagen hittade jag en grupp som heter Ray Ray Pistolet. Tyvärr gjorde de endast ett fåtal låtar, men jag njuter av det som finns!
 
 
 
 
 
Mina två favoriter!
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack finaste för ovärdelig hjälp! Älskar dig!

2012-11-21 @ 21:29:47
URL: http://mokkajojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0